    From: "guiness" <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nauka jazdy
    Date: Wed, 1 Jul 2009 09:49:57 +0200

    Moim zdaniem normalny człowiek poproszony, zwłaszcza kilkakrotnie, to
    znalazłby sobie inne miejsce do prowadzenia szkoleń, zwłaszcza że ma
    dyspozycji praktycznie całe miasto. Jeśli reaguje tak jak piszesz to
    prawdopodobnie w razie jakiejś stłuczki może unikać odpowiedzialności, a
    przy braku świadków po prostu by się zmył.

    Nie rozumiem skąd te jakieś ciche założenia części piszących, że instruktory
    to są jakby nieomylni...
    Mam zdecydowanie złe zdanie co do obecnych nauk jazdy. Tak się skałada że
    często jeżdżę z miasta do miasta ok 30km. Regularnie zdarza się że jadę za
    pojazdami nauki jazdy. Lekko licząc jedna trzecia praktycznie całą drogę
    jedzie bez świateł i w zasadzie nie używa kierunkowskazów. Rozumiem -
    kursanci się uczą, ale co do k... nędzy robią tam w środku instruktorzy ???
    I jakoś nie wydaje mi się, żeby nauki parkowania uczyli wg innych zasad.

    I po co to oburzanie się .... Bear ma prawo bać się o swój samochód i
    podejrzewam, że gdyby innym taka sytuacja się zdarzyła to też lekko
    zaniepokoiliby się o swoje auta. Sam się uważnie przyglądam jak inny
    kierowca wykonuje dziwne manewry koło mojego auta, bo już nieraz kończyło
    się to likwidają otarć, a po sprawcach oczywiście ani śladu.

    P.