  • 11. Data: 2002-08-05 21:37:04
    Temat: Re: nasiona marihuany
    Od: Krzysztof Krajewski <t...@n...lubi.spamu.pl>

    Dnia Mon, 5 Aug 2002 22:24:32 +0200, Marcyś <m...@N...pl>
    napisał(a):

    >I każdy kanarek byłby narkomanem.

    My wszyscy jesteśmy narkomanami. Jedni palą trawkę, inni piją wódkę
    lub wino, jeszcze inni palą tytoń popijając kawą, o herbacie nie
    wspomnę. Wszystkie te używki są środkami odurzajacymi, w nadmiarze
    wręcz szkodliwymi. Państwo jednak ustaliło, które z nich zażywamy
    legalnie, a które legalnymi nie są. Czyżby państwo miało w tym jakiś
    interes?

    Delegalizacja czegokolwiek w krótkim czasie doprowadza do wzrostu ceny
    na to cokolwiek. Jeśli polityk dąży do wzrostu cen, to jakoś nie mam
    nawet odwagi nie podejrzewać go o ciągnięcie z tego zysków.

    Pozdrawiam
    TeDe

    --
    Pozdrawiają: tede, małpa, techsmar, kropka, tychy, kropka, pl

    http://www.e-upr.org

  • 12. Data: 2002-08-06 20:44:34
    Od: Marcyś <m...@N...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Krajewski" <t...@n...lubi.spamu.pl> napisał w
    wiadomości news:pirtkukfniij0lm56ihq2p1a87vvku4ff7@4ax.com...

> [...]
    > wręcz szkodliwymi. Państwo jednak ustaliło, które z nich zażywamy
    > legalnie, a które legalnymi nie są. Czyżby państwo miało w tym jakiś

    Z pytajnikiem ? - czyżbyś miał co do tego wątpliwości ?
    Wszelkie zakazy, akcyzy, koncesje, zezwolenia to potężny zysk
    dla państwa i przy okazji dla urzędników.

  • 13. Data: 2002-08-06 22:41:04
    Od: Krzysztof Krajewski <t...@n...lubi.spamu.pl>

    Dnia Tue, 6 Aug 2002 22:44:34 +0200, Marcyś <m...@N...pl>
    napisał(a):

    >Z pytajnikiem ? - czyżbyś miał co do tego wątpliwości ?

    Nie mam na to dowodów :-)

    >Wszelkie zakazy, akcyzy, koncesje, zezwolenia to potężny zysk
    >dla państwa i przy okazji dla urzędników.

    Pewnie tak. Zwłaszcza dla tych ostatnich.

    Pozdrawiam
    TeDe

  • 15. Data: 2002-08-10 09:19:46
    Od: maHo <l...@m...com.pl>

    On Sun, 04 Aug 2002 20:13:27 +0000, loomp1 wrote:

    > czy to prawda ze ich posiadanie jest
    > w naszym kraju leglane ?
    >
    > Czy majac ich nawet duzo ilosc cos grozi ?? mowie oczywiscie o
    > posiadaniu nasion ,a nie ich hodowaniu....

    mysle ze nielegalne. jakby nie patrzec, nasiona tez moga sluzyc do palenia..,
    wiec to jakby inna forma marihuany, jak np. haszysz

    maHo

  • 14. Data: 2002-08-10 09:19:46
    Od: maHo <l...@m...com.pl>

    On Sun, 04 Aug 2002 23:05:01 +0000, Krzysztof Krajewski wrote:

    > Dnia 5 Aug 2002 00:43:19 +0200, <l...@w...pl> napisa?(a):
    [ciach]
    > nasiona nie s? ani zielem ani ?ywic?. psychoaktywnych substancji nie
    > zawieraj?.

    nasiona konopii posiadaja substancje psychoaktywne. znam z doswiadczenia
    :))

    maHo