  • 1. Data: 2002-08-04 21:24:10
    Temat: Pomóżcie-pilne-mieszkanie !!!
    Od: "Lev-al" <l...@f...onet.pl>

    Witam grupowiczów,

    mam z bratem na spolke mieszkanie w spadku. Niestety nie chce on ani mnie
    spłacic (bo twierdzi ze nie ma czym), ani sprzedac mieszkania i oddac moja
    czesc. Wyglada ze bede musiala wniesc sprawe do sadu. Niestety nie stac mnie
    na adwokata. O co mam pisac wniosek, podanie, pozew(sadowy podzial spadku
    ???, nakaz podzialu ???) czy jak sie to nazywa ? I jakie dokumenty musze do
    tego dolaczyc?
    Aha, zeby bylo jasne - sprawa spadkowa juz dawno byla. Tyle ze od tamtego
    czasu nic nie udaje mi sie wywalczyc z mojej czesci.

    Z gory dziekuje za pomoc
    Lev-al

  • 2. Data: 2002-08-05 11:04:47
    Temat: Re: Pomóżcie-pilne-mieszkanie !!!
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Lev-al" <l...@f...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > spłacic (bo twierdzi ze nie ma czym), ani sprzedac mieszkania i oddac moja
    > czesc. Wyglada ze bede musiala wniesc sprawe do sadu.

    Nalezy wniesc do sadu o podzial spadku (fizyczny).
    Adwokat nie jest wymagany...

    W braku zgody innej drogi nie ma.

    Boguslaw

  • 3. Data: 2002-08-05 12:35:45
    Od: "Lev-al" <l...@f...onet.pl>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" napisał w wiadomości

    > Nalezy wniesc do sadu o podzial spadku (fizyczny).
    > Adwokat nie jest wymagany...
    >
    > W braku zgody innej drogi nie ma.
    >
    > Boguslaw

    A jakie dokumenty musze dolaczyc do takiego pozwu ? Co musze miec ?

    Lev-al

  • 4. Data: 2002-08-05 12:45:48
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Lev-al"

    > A jakie dokumenty musze dolaczyc do takiego pozwu ? Co musze miec ?
    >
    > Lev-al

    NIe jestem prawnikiem, a tego "nie bralem" - znam z literatury.
    Mysle, ze wystarczy stwierdzenir o nabyciu spadku (takie z sadu - kto jest
    spadkobiedca
    i w jakiej czesci ) i oswiadczenie, ze pozostali spadkobiercy ine chca
    dobrowolnie
    uregulowac podzialu fizycznego spadku.

    Boguslaw