  • 1. Data: 2002-08-28 09:47:47
    Temat: naprawa gwarancyjna a rekomia
    Od: "Gerard" <g...@z...com.pl>

    Chciałbym ostatecznie rozwiać swoje wątpliwości.

    Wyczytałem na grupie (nie pamiętam posta), że jeśli już rza zadeklaruję się
    dochodzić swoich praw z gwarancji to TEJ USTERKI nie mogę już raklamować w
    ramach rękojmi. Dobrze zrozumiałem?

    A co jeśli naprawa gwarancyjna jest niestuteczna (ustarka dalej występuje).
    Czy muszę po raz kolejny oddawać towar do naprawy gwarancyjnej czy lepiej
    dochodzić swoich praw w ramach rekojmi?

    I jeszcze jedno. Czy w kożystając z rękojmii (po nieudanej naprawie
    gwarancyjnej) sklep może oświadczyć, że naprawi mi towar - czy już pozostaje
    im tylko wymiana sprzętu lub wydanie pieniędzy?

    Z góry dziękuję

    Gerard

  • 2. Data: 2002-08-28 09:54:57
    Temat: Re: naprawa gwarancyjna a rekomia
    Od: p...@p...onet.pl

    > A co jeśli naprawa gwarancyjna jest niestuteczna (ustarka dalej występuje).
    > Czy muszę po raz kolejny oddawać towar do naprawy gwarancyjnej czy lepiej
    > dochodzić swoich praw w ramach rekojmi?

    Moim zdaniem tego typu rozstrzygniecie - niudolna nprawa gwarancyjna -
    uzasadnie odstąpienie od reżimu ochorny w ramach gwarancji i daje podstawy do
    wystąpienia z żądaniem w ramach rekojmi.

    > I jeszcze jedno. Czy w kożystając z rękojmii (po nieudanej naprawie
    > gwarancyjnej) sklep może oświadczyć, że naprawi mi towar - czy już pozostaje
    > im tylko wymiana sprzętu lub wydanie pieniędzy?

    Na naprawę musiałbyś się zgodzić - jednak moim zdaniem żądanie odstąpinenia od
    umowy w tym przypadku zostanie zablokowane przez wymianę sprzętu na nowy - ale
    to jest możliwe tylko 1 ra (albowiem ta quasi naprawa byla dokonywana w ramach
    gwarancji)

    Dominik 0-505 863 673