  • Data: 2007-05-19 13:26:56
    Temat: Re: napisy.org i inne
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 19 May 2007 14:58:16 +0200, miranka napisał(a):

    > Zgoda, ale większą masz pewność, że tłumaczenie będzie do przyjęcia, niż
    > przy tanim DVD, co to w ogóle nie wiadomo kto i gdzie to tłumaczenie zrobił.
    > Jak firma i człowiek się pod czymś podpisują to zaczyna im zależeć na
    > jakości. Głupio się świeci oczami za partaninę, więc jednak obie strony
    > starają sie nie partaczyć.... :))

    Ostatnie teksty które widziałem to było dno. I to dno podpisane bo
    tłumocy.. znaczy tłumacze byli na tyle bezczelni, że jescze się przyznawali
    do tego. Może w przypadku filmów dla pasjonatów jak Lost czy Star Trek
    tłumaczenia są dobre bo robione przez fanów, ale przy innych filmach są one
    beznadziejne (kilka razy musiałem żonie tłumaczyć co tak naprawdę aktorzy
    mówili).

    Pozdrawiam,
    Henry