  • Data: 2007-05-19 14:52:58
    Temat: Re: napisy.org i inne
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma> szukaj wiadomości tego autora

    "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> Odpowiedz na
    news:1u5bdrkeoshh2$.1gnls3zmzuyaw$.dlg@40tude.net:

    > Różni się to masowością - mając kopię (oryginałem jest sygnał tv) i
    > wysyłając ją to obejrzy ją kilka osób. Udostępniając w internecie
    > obejrzą setki lub tysiące "znajomych". To drugie znacznie godzi
    > w interesy producenta i powinno być prawnie ograniczone.

    W jaki sposób godzi? W jaki sposób TVN traci, że tego Majewskiego
    obejrzy(korzystając z napisów)sobie kilka set(tysięcy)ludzi za ocenanem?
    Proszo o wyjaśnienie tej kwesti.
    Myslisz że gdyby nie było tego ripu w necie to cały ameryka masowo
    wyemigrowała by do polski, po to by obejrzeć reklamy TVNu?

    > Gdyby o mnie chodziło to w ogóle bym zakazał robienia kopii
    > - włącznie z nagrywaniem sygnału tv na magnetowid.

    Całe szczeście że twoje zdanie się nie liczy.
    Firmy fonograficzne pewnie marzą o jednorazowych płytach CD. Po jednym
    odsłuchaniu płyta ekspoloduje, przy okazji niszcząc sprzęt audio. Wymożana
    sytuacja dla korporacji produkujących sprzęt i dystrybujących muzykę/filmy.
    Czy ty też tego pragniesz?

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski