    From: Sebcio Łastowski <s...@n...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: napisy.org i inne
    Date: Fri, 18 May 2007 16:46:22 +0200

    Arek pisze:

    > A Tobie tak zależy żeby UŻYTKOWNICY Twojego programu byli KARANI i
    > nękani przez policję , sądy itd. ?

    Chciałbym aby nielegalni użytkownicy moich programów byli karani i
    nękani przez policję, chociaż raczej w odwrotnej kolejności. Wiesz
    dlaczego ? Bo zdobycie wiedzy która pozwala mi teraz tworzyć programy
    kosztowało mnie masę czasu, wysiłku i pieniędzy. Zainwestowałem w siebie
    i posiadanie narzędzia by móc zarabiać na życie. Dlaczego mam pobłażać
    złodziejom, którzy okradają mnie z mojego dorobku ?

    > Bo mi nie. Bez względu na to, czy korzystaliby z zapłaconych mi wersji
    > czy z lewych.

    To zaznacz w licencji do swoich programów że pozwalasz na ich używanie
    za darmo. Twój program, Twoje warunki. A swoją drogą, nie chcesz mi
    oddać swojej chaty za darmo ? Albo samochodu ? Z chęcią wezmę.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio Łastowski * Gdańsk, PL