  • 21. Data: 2005-04-10 08:13:15
    Temat: Re: naloty policji
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    wiadomości news:d38r6r$m0q$1@opal.futuro.pl...

    > Jakby BSA próbowało wejść (samo i na siłę) do domu, to BSA dostało by w
    > mordę a potem wyrok za naruszenie miru domowego.

    "Pewność siebie wprost proporcjonalna do ilorazu inteligencji".
    Czysta matematyka;)

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 22. Data: 2005-04-10 18:38:40
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sun, 10 Apr 2005 10:13:15 +0200,
    Leszek <l...@p...fm> screamed:

    > "Pewność siebie wprost proporcjonalna do ilorazu inteligencji".
    > Czysta matematyka;)

    Gdyby _samo_ BSA chciało wejść? Rozumiem, że trzem panom z takiej na przykład
    Ery musiałbyś otworzyć?

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:238B ]
    [ 20:37:46 user up 10577 days, 8:32, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Except for 75% of the women, everyone in the whole world wants to have sex.

  • 23. Data: 2005-04-10 19:00:52
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Artur M. Piwko napisał(a):

    > Gdyby _samo_ BSA chciało wejść? Rozumiem, że trzem panom z takiej na przykład
    > Ery musiałbyś otworzyć?

    Albo ze sklepu spożywczego naprzeciwko. Bo mają podejrzenie, że tydzień
    temu ukradłeś im śmietankę do kawy
    ;-)

    M.

  • 24. Data: 2005-04-10 19:13:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Artur M. Piwko wrote:

    > Gdyby _samo_ BSA chciało wejść? Rozumiem, że trzem panom z takiej na przykład
    > Ery musiałbyś otworzyć?

    Tylko i wyłącznie policji. Żadni windykatorzy, kontrolerzy ani moherowe
    bereciki nie mają uprawnień.

    PS: nie wyciągaj mu luftbranzlunga z wora... Dość się namęczyłem, żeby
    ustawić sobie filtr na tyle elastyczny, żeby wyłapywał kolejne wcielenia
    tego zmieniającego identyfikatory trolla.