  • Data: 2005-03-31 10:36:36
    Temat: Re: naklejki...
    Od: "l3ft" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zdjecia sa twoje, ale to co na nich jest czyli naklejki, podlega prawom
    > autorskim.
    > Robienie kopii czyichs prac graficznych bez zgody ich autora lub
    > posiadacza praw autorskich jest zabronione. To to samo jakbys chcial
    > sprzedac kopie obrazu Jana Matejki "Bitwy pod Grunwaldem" jako wlasny
    > obraz
    >
    > Lech Dubrowski.

    hmm no niby tak ale przeciez przyczyniam sie do "promowania, reklamowania"
    ich marki. np jak zrobie naklejke yamaha i naklei ja sobie wlasciciel owego
    motocykla to przeciez tylko same korzysci dla firmy yamaha. Dodam , ze
    oryginalne (salonowe) naklejki na rynku motocyklowym sa dosc trudno dostepne
    i w praktyce nie sa BARDZO zadko sprzedawane wprzez przedstawicieli a ja
    bede oferowal je praktycznie od reki a od oryginalow bedzie je trudno
    odmienic. A jesli jeszcze chodzi o materialy to jesli je dostane na CD od
    zdzisia spod sklepu ktory jest ich autorem (nie wiem skad wzial wzory) to
    tez jest niezgodne z prawem?
    dzieki za zainteresowanie tematem
    pzdr
    --