eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawonajem mieszkania do celow uzytkowych... › Re: najem mieszkania do celow uzytkowych...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.gazeta
    .pl!news.ipartners.pl!not-for-mail
    From: "BaLab" <b...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: najem mieszkania do celow uzytkowych...
    Date: Mon, 24 Mar 2003 16:06:08 +0100
    Organization: Internet Partners
    Lines: 36
    Message-ID: <b5n6r6$e60$1@news2.ipartners.pl>
    References: <3...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 217.8.167.49
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1048518310 14528 217.8.167.49 (24 Mar 2003 15:05:10 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 24 Mar 2003 15:05:10 GMT
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:137425
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik <m...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:3c81.0000067f.3e7f1c37@newsgate.onet.pl...
    > Jestem swiezo upieczonym przedsiebiorca:) Chcialbym wynajac pokoj w
    > uwlasciciela u ktorego mieszkam obecnie "na firme". Tak aby moc podlaczyc
    sobie
    > telefon "na firme". Wiem, ze musze podpisac stosowna umowe ale mam kilka
    pytan:
    > 1. Czy wlasciciel lokalu bedzie musial odprowadzac co miesiac podatek i
    jak
    > wysoki on bedzie (umowa na kwote 200zl). Jestem platnikiem VAT a
    wlasciciel
    > lokalu osoba fizyczna pobierajaca emeryture.

    Niech zostanie ryczłatowcem, wówczas 8,5% kwoty czyli 34 złote i bez
    zbędnych papierów co miesiąc. Uwaga, zeby zostać ryczałtowcem trzeba
    dokładnie spełnić procedurę, która kiedyś tutaj opisałem (poszukaj w
    archiwum) - jest też pare pułapek. Zób to dokładnie, żeby nie płacić
    niepotrzebnie kasy do US.

    > 2. Czy mieszkanie musi spelnic jakies szczegolne warunki, zeby mozna je
    bylo
    > wynajac do celow biurowych?

    Nie.

    > 3. Czy do wrzucenia czynszu w koszty wystarczy mi umowa? czy wlasciciel
    musi mi
    > wystawiac co miesiac rachunek?

    Ja opieram się na rachunku.

    Pozdrawiam,
    BaLab



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1