  • 1. Data: 2004-09-12 20:06:36
    Temat: nagrywanie wykładów?
    Od: "PEPE" <p...@p...fm>

    Czy wykładowca akademicki ma prawo zabronić nagrania swojego wykładu na
    dyktafon?
    jeśli tak - to na jakiej podstawie?
    pozdro
    pepe

    PEPE
    http://pepe.krakow.pl

  • 2. Data: 2004-09-12 20:24:02
    Temat: Re: nagrywanie wykładów?
    Od: "Aneta" <a...@i...pl>

    Użytkownik "PEPE" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Czy wykładowca akademicki ma prawo zabronić nagrania swojego wykładu na
    > dyktafon?
    > jeśli tak - to na jakiej podstawie?

    no właśnie, ja nagrywałam pokryjomu:)

  • 3. Data: 2004-09-12 21:29:02
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "PEPE" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Czy wykładowca akademicki ma prawo zabronić nagrania swojego wykładu na
    > dyktafon?

    Nie ma. zabronione jest tylko późniejsze publiczne odtwarzanie bez jego
    zgody, bo jednak prawa autorskie jemu przysługują.

  • 4. Data: 2004-09-12 22:46:57
    Temat: Re: nagrywanie wyk?ad?w?
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    PEPE <p...@p...fm> wrote:
    > Czy wyk?adowca akademicki ma prawo zabroni? nagrania swojego wyk?adu na
    > dyktafon?

    A ma prawo zabronić robienia notatek? A może jeszcze zabroni zapamiętywania
    tego, co wykłada? ;) Na potrzeby studiów możesz nagrywać, ale nie możesz
    tego później publicznie odtwarzać, kopiować, itd.

    P.

  • 5. Data: 2004-09-13 00:48:25
    Od: "Roman G." <r...@N...gazeta.pl>

    Paszczak <s...@h...pl> napisał(a):

    > A ma prawo zabronić robienia notatek?

    Owszem ma. W przypadkach dydaktycznie uzasadnionych.
    To samo z dyktafonem.

    RG

  • 6. Data: 2004-09-13 07:59:03
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Czy wykładowca akademicki ma prawo zabronić nagrania swojego wykładu na
    > dyktafon?
    > jeśli tak - to na jakiej podstawie?

    jezeli sobie nie zyczy nie nagrywaj,
    pamietaj ze u niego bedziesz egzamin zdawac :)

    P.

  • 7. Data: 2004-09-13 23:37:46
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 13 Sep 2004, Roman G. wrote:

> [...]
    >+ > A ma prawo zabronić robienia notatek?
    >+
    >+ Owszem ma. W przypadkach dydaktycznie uzasadnionych.

    Możesz przykładem dydaktycznie uzasadnionym poświecić ?
    Pora późna i mi koncepty wyschły... :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 8. Data: 2004-09-14 07:10:30
    Od: "Arek Margraf" <U...@p...onet.plNOSPAM>

    Użytkownik "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> napisał w wiadomości

    > jezeli sobie nie zyczy nie nagrywaj,
    > pamietaj ze u niego bedziesz egzamin zdawac :)

    jezeli sobie nie zyczy nagrywaj NIEJAWNIE
    pamietaj ze u niego bedziesz egzamin zdawac :)

  • 9. Data: 2004-09-14 07:21:16
    Od: "Roman G." <r...@N...gazeta.pl>

    > Możesz przykładem dydaktycznie uzasadnionym poświecić ?

    Najprostszy: ćwiczenia w rozumieniu obcojęzycznego tekstu mówionego, z
    późniejszym odpowiadaniem na pytania go dotyczące.

    Podobnie na innych zajęciach. Mogą to być ćwiczenia mające na celu
    wysłuchanie wykładu oraz późniejsze wynotowanie z pamięci treści kluczowych.

    > Pora późna i mi koncepty wyschły... :)

    Bywa ;-)

    RG

  • 10. Data: 2004-09-14 07:29:52
    Od: "Arek Margraf" <U...@p...onet.plNOSPAM>

    Użytkownik "Roman G." <r...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Podobnie na innych zajęciach. Mogą to być ćwiczenia mające na celu
    > wysłuchanie wykładu oraz późniejsze wynotowanie z pamięci treści kluczowych.

    Ale to jest uzasadnienie do tego by to co zostanie nagrane nie moglo byc przynajmniej
    podczas tych cwiczen odsluchane. Ale gdzie
    tu uzasadnienie NIENAGRYWANIA.

    A.