  • 11. Data: 2008-12-10 13:20:24
    Temat: Re: nabycie dzialki przez zasiedzenie
    Od: kuba <j...@g...com>

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > Nie wiem jak pytany, ale IMVHO "osiąganie pożytków" jest jak najbardziej
    > przejawem "władania właścicielskiego".
    > Art.140 KC, definicja "treści własności" :)
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Aa, przepraszam, zapomniałem, że byłem pytany :) No myślę, że tak. Nie
    są to co prawda pożytki sensu stricto, dlatego dobrze, że użyłeś
    cudzysłowu, ale myślę, że jak najbardziej jest to jakiś przejaw
    zainteresowania rzeczą (dziwne, żeby się nie interesował, jak może
    dostać kasę :)) ). Ale i tak bym podjął jakieś dalsze kroki, z czystej
    ostrożności.

    --
    pozdrawiam
    kuba