    From: Czarek Gorzeński <c...@p...org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nabycie domu wraz z lokatorem z licytacji sądowej
    Date: Sat, 10 Jul 2004 14:09:07 +0200

    Boguslaw Szostak wrote:
    > TEORETYCZNIE komornik powinien ( po takiej sprawie)
    > wprowadzic delikwenta z powrotem" do domu ktorzykupili rodzice.

    No tak, tak... tylko wyjaśnij mi taką kwestię. Sam fakt zameldowania nie
    uprawnia do przebywania w lokalu. Tak więc, co prawda nie można
    eksmitować, ale nie ma obowiązku wpuszczania każdego, kto jest
    zameldowany. Tak więc na kim spoczywa ciężar dowodowy faktu (to przed
    sądem, ale powiedzmy że poinformuję komornika, że ten pan tu nie
    mieszkał), czy zainteresowany był zameldowany i faktycznie przebywał w
    lokalu, czy też był zameldowany, mieszkał gdzie indziej, a teraz robi
    problemy?

    Pozdrawiam

    Czarek Gorzeński