    From: "Daniel" <x...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: na pozor banalne - definicja siedziby firmy
    Date: Fri, 3 Jun 2005 09:45:39 +0200

    Użytkownik "Adam Szendzielorz" <a...@N...progreso.pEEl> napisał w
    wiadomości news:d7nsut$lu2$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > No ale musisz miec siedzibe :-)
    > Jakie adres masz na pieczatce ktora musisz miec ?
    > Jaki adres masz w umowie z bankiem dot. rachunku bankowego ?
    > Gdzie trzymasz wszystkie papiery (chociazby kopie pit-5, kpir etc),
    > gdzie (jesli) masz kase fiskalna ?
    .
    .
    > Pewnie jest to gdzies okreslone w ustawie, ja akurat w tym nie siedze
    > wiec nie podam paragrafu ;-) Niemniej siedzibe musisz miec - musisz
    > moc tam odbierac chociazby korespondencje.

    .> Zglos zmiane wpisu do ew. i dopisz jako oddzial adres w krakowie, tylko
    > IMO nie pozwola Ci tego wpisac jako "siedziby", tylko jako np punkt
    > przyjmowania zgloszen, oddzial etc - siedziba jako taka musi byc na pewno
    > "jedna" :)
    > pozdr.

    Pieczatki nie mam, bo jako os fizyczna prowadzaca dzialalnosc nie musze miec
    (notabene wlasnie dlatego nie wyrabialem pieczatki, bo zaraz by sie jakis
    urzad przywalil, ze jest na niej zly adres......)
    Umowa z bankiem - adres zameldowania
    adres korespondencyjny - moge wskazac dowolny
    adres przechowywania dokumentow - rowniez dowolny, moze byc inny niz
    zamieszkania i zameldowania (trzeba go tylko wskazac w NIP1).
    Dobra, poddaje sie, ZUS wygral. Wpisze to co bedzie chciala pani w okienku.
    pozdr
    daniel.