  • Data: 2004-01-27 12:54:32
    Temat: Re: na jakiej podstawie wpis na czarną listę dłużników?
    Od: c...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    Caly patent tutaj kryje sie
    > moim zdaniem w tym, ze jezeli bedziesz w stanie udowodnic ze faktycznie
    przyslugiwaly Ci uprawnienia do
    > biletu ulgowego, ze zlozylas to pismo, to nie ma tematu.

    Legitymację studencką z pieczątką z tamtego okresu posiadam, ale o ile mnie
    pamięć nie myli, ale pewności nie mam, to kontroler wpisał brak biletu (sam
    bilet mi odebrał w czasie spisywania na przystanku). Moim jedynym działaniem
    wówczas było napisanie wyjaśnienia (posiadanie biletu ulgowego, brak
    legitymacji i opis sytuacji w jakiej się wówczas znajdowałam, a która
    uniemożliwiła mi przytomne zachowanie, chociażby przypilnowanie, aby kontroler
    nie rozminął się z prawdą), które jak już wspomniałam zostało przyjęte
    wzruszeniem ramion.

    pozdrawiam
    chiaro di luna