    From: futszaK <t...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: na jakiej podstawie wpis na czarn? listę dłużników?
    Date: Wed, 28 Jan 2004 10:06:17 +0100

    On 27 Jan 2004 13:53:02 +0100, "chiaro di luna"
    <c...@o...pl> wrote:

    >Z powyższej ustawy wynika, że taki wpis nie wymaga wyroku sądu, że można na
    >podstawie widzi-mi-się wpisać każdego. Dobrze zrozumiałam tę ustawę, bo jakoś
    >w głowie mi się to nie mieści?

    a mi się tam mieści, niech se wpisują, jak tak dalej będą wpisywać to
    się okaże że te listy dłużników nic nie będą warte (bo wszyscy na nich
    będziemy), zreszta po to ta ustawia została tak sformuowana (żeby
    zarobić na listach dłużników a nie po to żeby kotokolwiek miał z tego
    jakikolwiek pożytek)

    futszaK
    598339018 601061867
    Telefon to wynalazek SZATANA !!!