  • Data: 2021-09-12 20:41:37
    Temat: Re: na granicy 2
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.09.2021 o 19:18, Kviat pisze:
    > Pod warunkiem, że ten zabytek po odbudowaniu i wyremontowaniu za moje
    > podatki nie zostanie oddany za darmochę obcemu państwu.

    Toteż z tego powodu sugerowałem wpisywanie w hipotekę udziału Skarbu
    Państwa.

    > Konieczny rozdział państwa od kościoła to jedna sprawa. Ale dlaczego
    > mamy przymknąć oko na to, co do tej pory nakradli?

    Z tym "nakradli" bym nie szarżował. Niczego nie kradli. Ale rozliczenie
    osób, które im to podarowały celem ustalenia, czy nie doszło tu do
    sprzeniewierzenia i odebranie w tych przypadkach, gdy mienie pochodzi z
    przestępstwa - moim zdaniem - byłoby sensowne.

    Tylko trzeba by zbadać każdą z tych rzeczy dokładnie, bo czasem dana
    nieruchomość przechodzi na rzecz Kościoła Katolickiego na jak
    najbardziej sensownych zasadach. Przykładowo w zamian za inne
    przejmowane nieruchomości - jako wymiana. Ale ogólnie uważam, ze masz rację.

    --
    Robert Tomasik