    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: na co sie zgodzic?
    Date: Fri, 12 Dec 2008 08:52:17 -0600

    anna- wawa wrote:

    > rozwiazanie umowy przez nich z okresem wypowiedzenia (czy musze wtedy chodzic
    > do pracy?)

    tak, chyba, ze pracodawca ci powie, ze nie musisz. W kazdym razie w
    pracy masz byc.

    czy musze sie zgodzic na takie rozwiazanie czy mam inne wyjscie?

    twoja zgoda nie jest potrzebna, tak samo jak ich kiedy to ty składasz
    wypowiedzenie.

    > czy musze podpisac?

    bez znaczenia

    czy mam czas na zastanwoienie i przeanalizowanie?

    bez znaczenia, wreczaja ci wypowiedzenie i jestes na wypowiedzeniu.
    koniec kropka.

    > ,czy
    > moze rozwiazanie za porozumieniem stron

    a niby co to mialoby byc? zadnego porozumienia byc nie musi.

    > czy wtedy obowiazuje okres
    > wypowiedzenia ustawowy?

    tak, chyba, ze w tym porozumieniu sie porozumiecie na inny okres lub bez.
    jak nie bedzie slowa to obowiązuje ustawowy

    czy moga rozwiazac w trybie natychmiastowym (czy mozna
    > ubiegac sie o odszkodowanie-musze miec czas na szukanie nowej pracy).

    nie
    no chyba, ze znajdzie sie powod, np nie przychodzisz do pracy wtedy
    dostaniesz dyscyplinarke

    > jeszcze jedno jak np oni rozwiaza umowe czy to nie przeszkodzi w przyszlym
    > szukaniu pracy?

    nie. wiele ludzi zmienia pracę i wielu ludzi zmienia praca
    no chyba, ze dostaniesz dyscyplinarke