  • 11. Data: 2011-02-14 12:51:22
    Temat: Re: n-ka uciążliwe faktury na ekranie
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    niusy.pl wrote:

    > Użytkownik "poreba" <d...@p...pl>

    > A udało Ci się zklikwidować nazwę stacji, te pieprzone trójkąciki i
    > wyskakujące reklamy ? :-)

    Reklamy w przerwach to pikuś, ale te gnojki z woronicza to potrafią
    puszczać jakieś reklamy badziewia "jakonipierdzą" w postaci wstawek
    zajmujących 1/3 ekranu...

    --
    Pozdro
    Massai

  • 12. Data: 2011-02-15 05:48:14
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Sun, 13 Feb 2011 23:37:40 +0100, niusy.pl napisał(a):

    > A udało Ci się zklikwidować nazwę stacji, te pieprzone trójkąciki i
    > wyskakujące reklamy ? :-)
    Nazwę stacji (Polsat), ich trójkąciki i nadawane przez nich (Polsat)
    reklamy w programach nadawanym przez TVN czy TVP? Nie, tego nie było i nie
    trzeba było tego likwidować. Wyskakiwał czarny pasek z reklamą jakiś usług
    Polsatu. I ten udało się zlikwidować.

    To oczywiście 'specjalne' tłumaczenie, specjalnie dla Ciebie.
    Mam nadzieję, że tym razem już zrozumiałeś.
    Żeby trafić na prhn nusisz się bardziej postarać.

    --
    pozdro
    poreba

  • 13. Data: 2011-02-18 22:16:00
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    GDYBYS ta cebulką na szyiu ruszyl to bys placil tak jak trzeba
    a nie po wystawieniu faktury

    w n mozesz placic nawet za kilka msc w przod
    ja place po wyplacie z gory za rachunek i jak dostaje to powiadomienie to
    do zaplaty jest 0,00 i widze je tylko raz !!!

    48 zl to nie majatek by zwlekac z zaplata bo i zabulic i tak trzeba
    fakt ze zabieraja ci zakutalny ekran to tez bzdura !!!!!!!!!

    wystarczy na dekoderze cofnac sobie obraz

    chyba ze akurat waliles konia ogladajac pornola i zepsluo ci to EREKCJĘ
    wówczas rozmumiem twój bół ;P