  • Data: 2005-01-20 14:47:12
    Temat: Re: myĹ?liwy zabiĹ? mi psa
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz K." <...@...m.cy.rot13> napisał w wiadomości
    news:slrn.pl.cuv8k8.3um.m@defcon.pl...

    > Jeżeli myśliwy miał odpowienie uprawnienia, strzelił do psa rasy
    > nie-myśliwskiej, goniącego np rannego jelenia, w promieniu kilkuset
    > metrów nie było właściciela psa który miałby nad nim kontrolę - miał
    > prawo strzelić.

    tak z ciekawosci czy posiadacie jakies wykrywacze ludzi w lesie?
    bo sie zastanawiam jak w lesie taki "cymbal z flinta" jest w stanie
    stwierdzic czy w promieniu kilkuset metrow nie ma wlasciciela czworonoga?
    nawet na dobra sprawe nie jest w stanie stwierdzic czy w okolicy
    kilkudziesieciu metrow ktos jest o kilkuset nie wspomne