  • Data: 2005-01-20 15:15:03
    Temat: Re: myĹ?liwy zabiĹ? mi psa
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz K. wrote:

    > Pies goniący kota, w sensie "zająca", tak? :>

    Kota w sensie takiego, co robi 'miau-miau'.

    > (bo do kotów-kotów to się strzela jak do drapieżników i praktycznie bez
    > ograniczeń)

    Primo: koty SĄ drapieżnikami

    Secundo: jak to 'strzela się jak do drapieżników'? Te niedobitki
    prawdziwych drapieżników (orły, wilki, rysie), które w Polsce mamy, są
    AFAIR zasadniczo pod ochroną (zasadniczo, bo ostatnio jakiś debil chciał
    przepuścić zezwolenie na wytępienie tej resztki wilków - nie wiecie, czy
    to przeszło?)

    Tertio: koty, jako stworzonka inteligentne, rzadko szwendają się po
    lasach - wolą miasta i wioski, a tam się raczej nie strzela 'bez
    ograniczeń' (znowu pomijając takie kuriozalne przykłady niekompetencji
    policji, jak afera z tygrysem czy omyłkowe rozstrzelanie dwóch
    niewinnych w samochodzie).