    From: Wrak Tristana <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: mundurki w szkołach
    Date: Thu, 23 Aug 2007 17:08:15 +0200
    <fa2f45$nne$1@atlantis.news.tpi.pl> <fa4162$s1a$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@n...lechistan.com> <fa6l36$7dd$4@news.onet.pl>
    <4...@n...lechistan.com> <fa7ua7$2e7$3@news.onet.pl>
    <fa7urj$obn$1@atlantis.news.tpi.pl> <fa9818$et0$1@news.onet.pl>
    <fabhnd$97g$1@inews.gazeta.pl> <faboao$n2q$4@news.onet.pl>
    <fabpgk$boa$1@inews.gazeta.pl> <fabpn8$vvt$1@news.onet.pl>
    <fabr8j$ivh$1@inews.gazeta.pl> <facb7p$m2t$1@news.onet.pl>
    <fach44$mq6$1@inews.gazeta.pl> <facsud$f29$2@news.onet.pl>
    <faetq4$1i4$2@inews.gazeta.pl> <fafdr0$mgg$2@news.onet.pl>
    <fagsgd$c4o$1@inews.gazeta.pl> <fah3tr$gf5$1@news.onet.pl>
    <fahojf$gs9$1@inews.gazeta.pl> <fahqnt$oc5$4@news.onet.pl>
    <fahu8c$c6s$1@inews.gazeta.pl> <fai08s$cp3$2@news.onet.pl>
    <fak5d9$rsr$1@inews.gazeta.pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 23 sierpnia 2007 16:25
    (autor krys
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fak5d9$rsr$1@inews.gazeta.pl>):

    > Wiesz, ja nie po to poszłam na wybory w 1989, żeby mi po niespełna 20
    > latach PRL wracał. Chce zyc w wolnym kraju, w ktorym moje podwórko jest
    > moje, i wara od niego bez zaproszenia.

    Zaściankowe podejście... Powtarzam ci po raz kolejny: nie jesteś w stanie
    obronić tego podwórka jeśli się do niego ograniczysz.

    Przykład: masz podwórko... Realne... I za płotem rosną brzydkie pokrzywy i
    paskudne rozsiewające się zielsko. Można zbudować wysoki mur i udawać, że
    tego tam nie ma, a można wziąć kosę i wykosić. Ta druga metoda ma zaletę...
    Nie trzeba ciągle powiększać muru przed coraz wyższym zielskiem i uzyskuje
    się dużo lepszy widok z podwórka. Można też z przyjemnością wyjść na
    spacer.

    Dla mnie metodą na bezpieczne życie nie jest dom z zasiekami i osobista
    ochrona, ale zwalczanie przestępczości.

    > Problem polega na tym, że zanim zaczniesz wyciągać źdźbło z oka sąsiada,
    > wyjmij w własnego belkę. Pilnuj swoich spraw, nie będziesz musiał
    > pilnować sąsiada, który też zajmie sie własnymi sprawami, zamiast
    > rozliczaniem Ciebie, skąd miałeś na tego mercedesa.

    Tylko może te jego sprawy to kopanie tunelu do mojego skarbca?

    > Jakoś nie mam z tym problemu, ba, nawet te patologie mi wokól nie rosną.

    Pozornie... Patologiczne targowiska wyrosły i nawet je pochwalasz....
    Przyzwyczajasz się do coraz bardziej osaczających cię patologii...

    > Pisałam gdzieś, że nie mam ochoty dyskutować na tematy światopoglądowe?
    > A skoro Juz przy Duchu jesteś - nie każe on czasem zająć się własnymi
    > grzechami i odstosunkować się od przewin bliźniego?

    Bynajmniej. Wręcz przeciwnie: ,,idźcie na cały świat i głoście dobrą nowinę
    oraz słowo boże''

    > Trzeba, ale co Ci dotego KOMU ludzie chcą płacić?

    Nijak... Ty się uparłaś na te zakonnice. Ja nigdy nie mówiłem, że masz
    kupować u zakonnic. Możesz sama uszyć jak lubisz. Ja tylko mówiłem, że
    uważam za zasadne stosowanie jednolitego, skromnego umundurowania
    komunijnego.

    > A nasz nie.

    Poszukaj takiego, co wypożycza. Albo kup, ale zgodne z polityką jednolitości
    i skromności. Bo taka jest idea I Komunii Św.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    a...@e...com.pl w...@l...pl