  • Data: 2003-09-28 12:19:33
    Temat: Re: mozna zaskarzyc TP SA o probe wyludzenia?
    Od: "jacobs" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zapewne jesteś jakimś leśnikiem. Głownie leśnictwa mają takie problemy.
    Telefon jest zarejestrowany na firmę, a adres do korespondencji zapewne jest
    na osobę prywatną. Roszczenie należności może być prowadzone tylko przez
    tepse wobec firmy, więc to jest sprawa między dwoma firmami. Ty ze swej
    strony możesz tylko rościć pretensję wobec swojej firmy. Najprawdopodobniej
    to bład tepsy że naliczała opłaty w grupie centrxowej a powinno być
    bezpłatnie. Pierwsze kroki to złożenie reklamacji na usługę, tepsa musi
    takie coś przyjąć i wystawić billing bezpłatnie. potem to już tylko
    udowodnianie.

    pozdrawiam