    From: "Andżelika Tokarska" <a...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: moment wypowiedzenia umowy o prace
    Date: Sat, 11 Feb 2006 15:21:28 +0100

    jestem "świeżo" po takim zajściu....
    wg świadectwa pracy przepracowałam 1 rok i 1 dzień , a jednak zasiłek mi
    przysługuje (nie 18 miesięcy!!!)

    wypowiedzenie wręczyłam pracodawcy w sytuacji kiedy uznałam, że nie mam
    ochoty na poddanie się mobbingowi i że znoszenie tego dalej jest chore...
    napisałam w nim o tym, iż pracodawcy daję 14 dni na ustosunkowanie się do
    mojego wypowiedzenia, a po tym terminie zacznie obowiązywać umowny termin
    wypowiedzenia umowy o pracę jaką zawarliśmy...
    była ryba...potem w terminie przeze mnie wyznaczonym pracodawca pisemnie
    zgodził się z warunkami i dziś...nie jestem zastraszana i po sądach pracy
    nie muszę latać
    gorzej, że za ofertami pracy latam, z którymi każdy wie jak jest, ale lepsze
    to niż utrata zdrowia, którego trochę straciłam

    pozdrawiam