  • Data: 2005-12-30 12:56:34
    Temat: Re: molestowanie w s?dzie
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:dp2upf$daf$1@inews.gazeta.pl...

    > Załóżmy, że masz 25 lat. A Twoja szefowa to 130 kg żywej wagi, obleśna,
    > stara baba. Nadal masz ochotę być przez nią podszczypywany, zapraszany
    > do hotelu, poklepywany?

    no to mozna wiekszym klepnieciem zneichecic :-) ja nie widze problemu.
    Inaczej dojdzie do tego
    ze szef bedzie patrzyl w sufit przechodzac prze hol po samo patrzenie na
    tylek bedzie karalne,
    a za umycie swojego dziecka ojca beda zamykac w wiezieniu. Tego wyklczyc nie
    mozna skoro Pan minister sprawiedliwosci spolecznej tak jest zafascynowany
    ameryką. Szkoda tylko ze pod wzgledem
    surowosci karania a nie sposobu oceniania sprawcy i prawidlowego
    rozumowania.

    P.