    From: Janusz <v...@i...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: molestowanie przes instruktora nauki jazdy
    Date: Sat, 5 Jun 2004 22:28:48 +0200

    Sat, 5 Jun 2004 21:23:37 +0200, na pl.soc.prawo, Robert Tomasik napisał(a):

    > Z tego co napisałeś, to niewiele możecie temu instruktorowi udowodnić.
    > Parę k... na dyktafonie i opowiadania dziewczyny o tym co było, jak byli
    > sam na sam. Ja na Twoim miejscu odpuścił bym, bo jak dojdzie co do czego,
    > to nie zdołacie niczego dowieść tak naprawdę. Co więcej, to instruktor
    > broniąc się może kontratakować i będziecie mieli kłopot. Pomówienia,
    > szkalowanie i te sprawy. Bez względu na to, jak było naprawdę.
    Dzięki za sugestie, chociaż nic dobrego z nich nie wynika. Wychodzi na to
    ze molestujący instruktorzy są praktycznie bezkarni. Sytuacja wygląda tak,
    że instruktor po pierwsze występuje jako nauczyciel co daje mu
    psychologiczną przewagę, po drugie to on musi kursantce zaliczyć kurs, po
    trzecie zgarnął już pieniądze, a po czwarte jest większym i silniejszym od
    kursantki mężczyzną. To powoduje ze wszystkie atuty są po jego stronie. To
    jest normalnie problem na skalę całego kraju, o którym nikt głośno nie
    mówi. :[

    W kwestii ewentulanego kontrataku instruktora pozostaje znalezienie innych
    jego ofiar - z tego co zdążyłem się dowiedzieć od jego kursantów:
    "dziewczyny się skarżyły, że świntuszy w aucie", więc nie był to
    odosobniony przypadek. Poza tym zawsze może się trafić w lokalnej prasie
    seria artykułów relacjonujących, proces, w którym instruktor oskarża kogoś
    niesłuszne posądzenie go o molestowanie. Sądzę, że to dla tego "miłego"
    pana nie było by korzystne niezależnie od werdyktu. Sąd sądem - może mu nie
    wystarczyć dowodów, ale dla ludzi takie coś będzie wystarczające żeby nie
    korzystać z usług tego Pana i jego ośrodka. W takich sytuacjach mogą się
    też przydać nasze kochane brukowce takie jak fakt i super ekspress. 4
    władza. No ale teraz to już gdybanie.

    Czy z punktu widzenia prawa ci źli instruktorzy są naprawdę nietykalni??
    Janusz