  • 21. Data: 2004-10-02 19:17:14
    Temat: Re: molestowanie
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Przemek R. napisał:
    > a moze sprecyzuj co jej takiego zrobil co?

    namawiał.. i ona ma teraz TAAAKI głęboki uraz psychiczny... :D

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 22. Data: 2004-10-02 19:35:02
    Od: "d+" <dplus[NOSHIT]@tlen.pl>

    scream palnął:

    > namawiał.. i ona ma teraz TAAAKI głęboki uraz psychiczny... :D

    EOT. nie będę się rozpisywał - to nie o to chodzi. zreszztą i tak nikt z
    odpowiadających nie potrafi się stosownie zachować co do sytuacji.

    --
    d+
    house dj

    http://www.referendum2005.pl/

  • 23. Data: 2004-10-02 19:48:30
    Od: "M" <t...@p...onet.pl>

    > EOT. nie będę się rozpisywał - to nie o to chodzi. zreszztą i tak nikt z
    > odpowiadających nie potrafi się stosownie zachować co do sytuacji.

    Moze jednak powinienes uszczegolowic stan faktyczny, bo z tego co narazie
    napisales naprawde niewiele wynika, w zwiazku z czym sam uniemozliwiasz
    udzielenie Ci jakiejkolwiek rady.

    Narazie w kazdym razie w istocie nie wyglada to na gwalt, a co za tym idzie -
    w postepowaniu karnym niec nie zalatwisz. Ewentualnie mozna sprobowac
    zawalczyc w cywilnym ale szanse minimalne, wrecz zerowe.

    Natomiast gdybys podal pare dodatkowych informacji (czy np. doszlo do uzycia
    przemocy, obojetnie czy fizycznej czy psychicznej) to byloby latwiej cokolwiek
    sensownego napisac.

    Pozdr

  • 24. Data: 2004-10-02 19:51:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    d+ wrote:

    > EOT. nie będę się rozpisywał - to nie o to chodzi. zreszztą i tak nikt z
    > odpowiadających nie potrafi się stosownie zachować co do sytuacji.

    Zwłaszcza ty, dzieciaku.

    Nawet nie potrafisz sprecyzować, co wg. ciebie było nielegalne/naganne w
    tym rzekomym molestowaniu.

    Póki co wychodzisz po prostu na chorobliwie zazdrosnego szczyla, który
    chce się zemścić.

  • 25. Data: 2004-10-02 19:56:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    M wrote:

    > Natomiast gdybys podal pare dodatkowych informacji (czy np. doszlo do uzycia
    > przemocy, obojetnie czy fizycznej czy psychicznej) to byloby latwiej cokolwiek
    > sensownego napisac.

    Facet był wampirem i ją zahipnotyzował ;-P

    A wiadomo - wampiry tylko w oralkę się bawię ;->

  • 26. Data: 2004-10-02 20:05:05
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Przemek R. napisał/a:
    >a moze sprecyzuj co jej takiego zrobil co?
    IMHO Panna naczytała się "Dziewczyny" czy innego "Bravo" i postanowiła
    być seksi. Nabierała doświadczenia z 30-latkiem, bo taki "wie, co i
    jak". Po wszystkim pochwaliła się koleżankom, jak to było - "niech
    wiedzą te cnotki, jak to się robi loda".:-)
    Potem spotkała przedpiśccę twego, któremu te opowieści o
    dziewicy-lodziarce niespecjalnie się spodobały. No i panna zrzuciła
    wszystko na facia.:-)))
    A twój przedpiścca ma 2 wyjścia:
    - znaleźć sobie "vierge" a nie "demivierge" (albo i "nonvierge":-));
    - zaakaceptować to.:-)))

  • 27. Data: 2004-10-02 20:59:11
    Od: "d+" <dplus[NOSHIT]@tlen.pl>

    Andrzej Lawa palnął:

> [...]
    > tym rzekomym molestowaniu.
    >
    > Póki co wychodzisz po prostu na chorobliwie zazdrosnego szczyla, który

    nie chcę abyś się wiecej wypowiadał.

    --
    d+
    house dj

    http://www.referendum2005.pl/

  • 28. Data: 2004-10-02 21:06:46
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik d+ napisał:
    > nie chcę abyś się wiecej wypowiadał.

    na szczęście nie od Ciebie to zależy

  • 29. Data: 2004-10-02 21:19:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    d+ wrote:

    > nie chcę abyś się wiecej wypowiadał.

    A co mnie to obchodzi, dzieciaku?

    Poza tym naucz się ograniczać cytaty, lamo...

  • 30. Data: 2004-10-02 22:34:05
    Od: "d+" <dplus[NOSHIT]@tlen.pl>

    Andrzej Lawa palnął:

    > A co mnie to obchodzi, dzieciaku?
    >
    > Poza tym naucz się ograniczać cytaty, lamo...

    plonk

    --
    d+
    house dj