  • 1. Data: 2004-09-30 20:02:56
    Temat: Kupno domu od komornika
    Od: Andrzej<a...@w...pl>

    1. Na co zwrócić uwagę przy takiej transakcji.
    2. W domu mieszka dotychczasowy właściciel z żoną i dorosły sys z
    żoną i dzieckiem.
    Czy będą musieli opuścić ten dom z mocy prawa?
    Nadmieniam, że chcę się tam wprowadzic po zakupie.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-10-01 07:54:57
    Temat: Re: Kupno domu od komornika
    Od: Andrzej<a...@w...pl>

    Może ktoś zająć się tym pytaniem?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2004-10-01 17:18:59
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

> [...]
    > Nadmieniam, że chcę się tam wprowadzic po zakupie.
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu Usenet na stronach PomocPrawna.INFO

    Dla mnie kupowanie czegokolwiek od komornika jest kiepskim rozwiązaniem. Domu
    w szczególności. Jakbym był w sytuacji tych ludzi co im się zabiera dom to
    zrobiłbym wszystko żeby nabywca miał przekichane. Jajko elektryka ( taka
    sztuczka budowlańców) uniemożliwia mieszkanie w domu a kosztuje niewiele. Nie
    jesteś w stanie zwrócić na taka sztuczkę uwagi. Kupisz dom i nie bedziesz w
    nim mógł mieszkać. Tomek

  • 4. Data: 2004-10-01 17:28:45
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Tomek napisał:

    > zrobiłbym wszystko żeby nabywca miał przekichane. *Jajko elektryka* ( taka

    A co to ? Google milczą jak zaklęte ;)

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>Black 525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-900

  • 5. Data: 2004-10-01 17:55:35
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:cjk431$50v$1@nemesis.news.tpi.pl...