  • Data: 2006-05-21 14:23:38
    Temat: Re: moja działka ogrodzona murem sąsiada
    Od: "Kristopher" <k...@k...k.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szczegóły są następujące .
    Ogrodzenie jest z pustaków i ma wysokość prawie 2m . Jest jednocześnie
    częścią ogrodzenia całej posesji pierwszego właściciela .
    Część zajęta jest dla mnie całkowicie niedostępna .Tak więc z dodatkowych
    500m 2 wciąż cieszy się pierwszy właściciel.
    Ziemię stracił ponieważ nie oddał kasy drugiemu nabywcy(sprzedał działke
    równoczesnie 2 osobom)
    Stan obecny pasuje mu ponieważ korzysta wciąż z tego co sprzedał .