    From: "JaMyszka" <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: moja działka ogrodzona murem sąsiada
    Date: 21 May 2006 03:42:12 -0700

    Robert Tomasik napisał(a):

    > Moim zdaniem zostaje albo ugoda, albo sąd. Po sądowym ustaleniu
    > przebiegu granicy stawiasz na niej ogrodzenie.

    Dlaczego sąd?
    Przecież to facet wydzielił tę ziemię i jeśli by uważał, że
    jest ona niezgodna ze stanem faktycznym, to powinien to zastrzec na
    poprzedniej rozprawie, gdy poprzedni właściciel otrzymał ją od
    niego sądownie.

    > Co zrobisz z tym
    > znajdującym się na Twojej części to już Twoja sprawa, bo jako
    > nieruchomość stanowi Twoją własność.

    Znaczy się jakby na tej ziemi stał jakiś budynek (nieruchomość),
    to też stanowiłby własność tego nowego właściciela?
    Moim zdaniem, mocno naciągana!
    Tym bardziej, że autor wątku nie podał nam informacj, z jakiego
    materiału zrobiony jest ten płot.

    > Co do zasady możesz je po prostu
    > przestawić na nową granicę.

    Co do zasady, to poprzedni właściciel powinien usunąć swoją
    własność z cudzego terenu.

    --
    Pozdrawiam :)
    JM