  • 21. Data: 2007-11-02 14:38:54
    Temat: Re: mobilny internet a odliczenia
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Fri, 2 Nov 2007 12:17:10 +0100, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Przechlapane.
    > Za każdy nie zgłoszony w terminie (ile tam jest,
    > 14 dni?) przypadek zmiany miejsca zamieszkania
    > osobny mandat,
    Zakładałem, że mówimy o zmianie miejsca
    "zamieszkania" nie trwającej dłużej niż kilka godzin. ;)

    --
    pozdro
    poreba

  • 22. Data: 2007-11-02 15:27:55
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <fgc0rt$dlg$3@atlantis.news.tpi.pl>,
    Tygrys <n...@w...tygrys.com.pl> wrote:

    > Może oświadczenie dozorcy, że nie widział, abyś wynosił komputer z domu
    > ? :-)

    Mhm. Tylko, ze ja mam przenosny, tzn. notebooka...

    TA

  • 23. Data: 2007-11-02 20:23:29
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <Pine.WNT.4.64.0710302242280.3992@athlon64>,

    > BTW: właściwą grupą jest .prawo.podatki :)
    > Ustawa tu:

    No tak. Mea culpa.
    Przepraszam.
    Ale juz nie bede robil tam zamieszania...

    TA

  • 24. Data: 2007-11-03 11:09:05
    Od: "Daniel Pyra" <d...@S...provider.pl>

> [...]
    > czy też urządzenia, za pośrednictwem którego ma odbywać się korzystanie z
    > sieci Internet. W większości przypadków dostęp do Internetu odbywa się
    > poprzez łącze stacjonarne (stałe łącze internetowe lub gniazdo telefonii
    > stacjonarnej) jednak coraz powszechniejsze staje się również korzystanie z
    > sieci Internet za pomocą telefonu komórkowego. Żaden z ww. sposobów nie
    > stanowi przeszkody w korzystaniu z ulgi, jeżeli tylko użytkowanie sieci
    > odbywa się w miejscu zamieszkania podatnika.
    >
    > Pod tym postanowieniem podpisał się naczelnik Urzędu Skarbowego w Nisku.

    No to traktując literalnie te postanowienie, to czy można skorzystać z
    odliczenia np. w marcu, jeśli faktury wystawiane są przez operatora
    miesięcznie, a w marcu podatnik ani razu nie połączył się z internetem
    ("wydatki powinny być poniesione w związku z użytkowaniem sieci...",
    "wydatki te muszą być potwierdzone fakturą VAT")?
    Ale z drugie strony, jeśli podatnik ma mobilny dostęp do internetu przez
    urządzenie na USB, czy wystarczy skorzystać z internetu w miejscu
    zamieszkania np. przez 10 minut w okresie za który opiewa faktura
    ("...jeżeli tylko użytkowanie sieci odbywa się w miejscu zamieszkania
    podatnika")? A jeśli nie, to ile można korzystać w lokalu, a ile poza
    lokalem?
    W postanowieniu nie ma słowa, że musi odbywać się *wyłącznie* w miejscu
    zamieszkania podatnika.

    Pozdr.!
    (D)

  • 25. Data: 2007-11-23 00:02:02
    Od: v...@g...com

    wiadomościnews:fg891j$k9n$1@news.onet.pl...

> [...]
    > lokalem?
    > W postanowieniu nie ma słowa, że musi odbywać się *wyłącznie* w miejscu

    OpSelector.pl - Pierwsza w Polsce porównywarka operatorów komórkowych,
    stacjonrnych, internetu oraz VoIP