  • Data: 2007-11-02 11:17:10
    Temat: Re: mobilny internet a odliczenia
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 2 Nov 2007, poreba wrote:

    > Ano! I trzeba sie będzie tłumaczyć dlaczego się tak często zmieniało
    > _miejsce zamieszkania_

    Przechlapane.
    Za każdy nie zgłoszony w terminie (ile tam jest, 14 dni?) przypadek
    zmiany miejsca zamieszkania osobny mandat, rozumiem że progresywnie
    w związku z "uporczywością" niedopełeniania obowiązku :P
    Piszę o obowiązku zgłaszania zmiany miesca zamieszkania w US, na
    drukach NIP-1 lub NIP-3, nie o obowiązku meldunkowym, żeby ktoś
    nieświadomie na mnie się nie wydarł ;)

    pzdr, Gotfryd