    From: "Sebastian T." <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: mobbing w pracy?
    Date: Tue, 22 Feb 2005 17:23:05 +0100

    Czy mobbingiem nie jest dreczenie pracownika nie zapewniajac mu pracy i
    zmuszajac go do siedzenia bezczynnie w pracy? Przy tym pracodawca unika
    pracownikow nie odbierajac telefonow (nigdzie nie idzie go zastac, w
    zasadzie firma jest pozostawiona sama sobie), nie moze dac urlopow bo go nie
    ma... istny matrix... jak an Polska rzeczywistosc zreszta przystalo.

    Wiec siedzenie bezczynie w pracy wplywa korzystnie na czlowieka? Nie
    powoduje powstanie niecheci pracy, uczucia bezsilnosci. Fakt.. mozna nie
    przyjsc do pracy bo rzekomo go nie ma.. lecz zapewnie znajdzie taki moment,
    zeby przyjechac i zwolnic dyscyplinarnie.
    Przez miesiac czasu raczej nie wytrzymam.
    Rozwazam mozliwosc udania sie do psychologa, stwierdzenia u niego depresji
    spowoodowanej w/w sytuacja i obciazenia pracodawcy dodatkowymi kosztami
    zwiazanymi ze stanem, ktory obniza moje zdolnosci samomotywacyjne do
    poszukiwania nowej pracy.

    Wiec jezeli znajduje sie tutaj osoba, ktora zna prawo, a nie wydaje mu sie
    tylko ze zna i daje odpowiedzi, z ktorych nic nie wynika, prosze o
    podpowiedz.. najlepiej podparty wykladnia prawa.

    Dzieki za pomoc

    Użytkownik "Przemek R."