  • Data: 2004-10-29 21:43:28
    Temat: Re: miejsce parkingowe
    Od: "Comodant" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:4798.00000c13.4182b60c@newsgate.onet.pl...
    > najbardziej może pobrać taką opłatę
    > Ben

    Poczekaj aż uzyskam tytuł prawny do powietrza którym oddychasz. Właściwie
    już go mam, bo se wystawiłem jak w Manifeście Lipcowym.
    Będe mógł pobierać od ciebie i innych prawników opłatę za oddychanie.
    Złodziejstwo i bandytyzm widać nie ma w Polsce granic. Przedwojenne grunty,
    lasy stadninę koni mojego pradziadka-hrabiego rozkradli komuniści i
    wieśniaki takie może jak twój dziadek, czy tata, a teraz jak zrobią tam
    parking to będą do własnej kieszeni pobierać opłaty i bić niewinnych,
    biednych ludzi kiedy nie uiszczą opłat, tak jak pobili Australijczyków smyki
    z policji krakowskiej przy bramkach na autostradzie A4, za to że
    Australijczycy nie chcieli uiścić opłaty 5 zł za coś czego nie ma. Wiadomo
    autostrada A4 od lat jest w ciągłej przebudowie i co chwilę są zwężenia oraz
    ograniczenia prędkości. To właściwie nie jest autostrada teraz, tylko
    odcinki w budowie. Za co oni biorą pieniądze? Ale żeby pobić za 5 zł
    obywateli Australii i jeszcze wyjdzie blondynek komisarz krakowskiej policji
    i mówi w telewizji, że jego policjanci ne zgłosili pobicia więc on nie wie o
    tym.

    sprawiedliwosc.