  • Data: 2007-08-01 14:29:50
    Temat: Re: "mgr Amelka kontra sąsiedzi"
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Aug 1, 3:47 pm, "Anna" <l...@w...pl> wrote:
    > przez sąsiadów zostałam podana na policję

    > mam przy tej okazji pytanie
    > czy np można na tej samej podstawie podać kogoś za zakłócanie ciszy w ciągu
    > dnia, jeśli pies zostawiany jest codziennie w domu na 8 godzin i wyje
    > wniebogłosy kilka godzin?
    > mieszkanie jest własnościowe - o ile ma to znaczenie
    > czy sąsiedzi takiego sąsiada z wyjącym psem mogą tegoż sąsiada podac na
    > policje o zakłócanie ciszy w ciągu dnia?
    >
    > pozdr
    > anna

    Jesli udowodnisz ze pies wyje cały czas i utrudnia normalne
    funkcjonowanie to tak. a jesli do czasu do czasu to jak powiedział
    miły pan policjant "raz na dzień to sąsiad może sobie petardy rzucac
    po domu". Dopóki nie przekracza norm hałasu i natęzenia "wolnoc tomku
    w swoim domku". Choć oczywiscie prawo z książki może mówic co innego.