    From: "boguslaw" <b...@a...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: meldunek
    Date: 30 Dec 2006 12:59:32 -0800

    maja11 napisał(a):
    > Mam problemik. Otóż mieszkanie w którym jestem zameldowana na stałe
    > zostało właśnie sprzedane, mam jeszcze jekiś czas ok. 2 miesięcy
    > na wymeldowanie. Pod koniec lutego wymelduję się z pobytu stałego,
    > zabiorę dokumenty z ośrodka zdrowia i ... tu zaczyna się mój
    > problem. Mieszkanie w którym będę zameldowan na stałe dopiero jest
    > w budowie ukończenie jesień lub w koęcu roku 2007. Nie mam zamiaru
    > informować ani w pracy ani w urzędach że nie będę mieszkała tu
    > gdzie mieszkam teraz dopóki nie "wejdę" i nie zagospodaruję się w
> [...]

    No .. rozpaczac to jeszcze nie ma powodu..

    Domyslam sie, ze sprzedalas swoje mieszkanie, masz kupione nowe,ale
    zanim sie przeprowadzisz gdzies sie tymczasowo "podziejesz"..

    I nie chesz informowac nigdzie ze zmieniasz miejsce zamieszkania...

    Noo.. tak znowu legalne to to niejest.. ale jesli sie wymeldujesz...
    uruchomisz maszynerie..
    Najprosciej byloby przekonac nabywce, zeby sie nie przejmowal twoim
    meldunkiem bo melduneknie daje cizadnych praw do niczego..... ale
    znajac przywiazanie ludzi do meldunku moze byc trudno..

    masz prawo nemiec stalego miejsca zamieszkania.. ale urzedy w polsce
    masz informowac o miejscu zamieszkania, wiec zgodnie z prawem, jesli
    zmieniasz miejsce zamieszkania to powinnas poinformowac..
    wymeldowaniejest wlasnie takim sygnalem dla urzedow, ze to miejsce
    zmieniasz.