  • Data: 2006-09-20 21:24:02
    Temat: Re: meldunek
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    marcin.d wrote:
    > Witam wszystkich, mam nadzieje ze pomozecie ;)
    > Sprzedaje mieszkanie wraz z zona. Przed podpisaniem aktu z kupujacym musimy
    > sie wymeldowac.

    Nie musicie. To idiotyczny formalizm -jak kupujący rozumny i notariusz
    kompetentny, to wymeldujecie się z chwilą wyprowadzki.

    > Za jakis czas kupimy nowe mieszkanie, No i wlasnie chodzi mi o ten czas
    > pomiedzy sprzedaza a kupnem.
    > Mamy byc przez kilka miesiecy bez meldunku? Jak bedziemy starali sie o

    O ile nigdzie na stałe się nie zatrzymacie :)

    > kredyt bez meldunku? jak mam podpisac swoj akt notarialny bez meldunku? czy

    Podpis się nie zmienia ;->

    > koniecznie musze sie gdzies zameldowac na te 3 miesiace? (rodzice)? To

    Nie. Ale musisz się zameldować, jeśli gdzieś się zatrzymasz na dłużej. 3
    miesiące normalnie wymagałyby meldunku stałego, ale ponieważ ma to
    charakter tymczasowy, to czasowy powinien starczyć.

    > akurat nie stanowi problemu, ale czy musze w takim razie zmieniac wszystkie
    > dokumenty a potem za 3 miesiace znowu wszystko zmieniac? Mam nadzieje ze
    > nie, i ze ktos mi poradzi jak to wyglada.

    Jakie dokumenty? W paszporcie nie ma nawet miejsca zamieszkania, a do DG
    istotne jest miejsce prowadzenia.

    > Acha, ja prowadze jednosobowa DG.

    Współczuję ;)