eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawomedia markt nie chce uznac reklamacji › Re: media markt nie chce uznac reklamacji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.provider.pl!not-for-mail
    From: Paszczak <s...@h...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: media markt nie chce uznac reklamacji
    Date: Sat, 8 Jul 2006 20:09:07 +0000 (UTC)
    Organization: Dolina Muminków
    Lines: 19
    Message-ID: <e8p3d3$45e$1@proxy.provider.pl>
    References: <e8o19i$cse$1@atlantis.news.tpi.pl> <e8o83k$3d0$1@inews.gazeta.pl>
    <44afad6d$1@news.home.net.pl> <e8oant$9j7$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <44afb8df$1@news.home.net.pl> <e8oej7$kfe$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <44afc39e$1@news.home.net.pl> <e8ojqr$4r0$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <44afd68e$1@news.home.net.pl> <e8otld$76h$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <44affd2e$1@news.home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: phone.provider.pl
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: proxy.provider.pl 1152389347 4270 194.187.144.2 (8 Jul 2006 20:09:07 GMT)
    X-Complaints-To: t...@p...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 8 Jul 2006 20:09:07 +0000 (UTC)
    User-Agent: tin/1.6.2-20030910 ("Pabbay") (UNIX) (Linux/2.4.31 (i686))
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:399774
    [ ukryj nagłówki ]

    Marcin Wasilewski <j...@a...pl> wrote:
    > Doświadczenia z dnia powszedniego z polskich autoryzowanych serwisów.
    > Proponuję pl.rec.foto, pl.misc.telefonia.gsm poczytać. Poza tym mam kolegę,
    > który pracuje w autoryzowanym serwisie. Stały sobie 2 wieże tego samego
    > typu, obie niesprawne, gościowi zależało na czasie to zrobili mu usługę
    > "express" dodatkowo płatną - z drugiej wieży przełożyli to co było
    > niesprawne w pierwszej, skasowali 200 zł, natomiast drugi nieszczęśliwy
    > posiadacz zapłacił za wszystkie uszkodzenia ekstra. Inny przykład - oddaję
    > służbową drukarkę do serwisu z zastrzeżeniem, że jak naprawa wyniesie ponad
    > 120 zł, to żeby nie naprawiać. "Pech" chciał, że koszty naprawy wynosiły
    > 118,50 zł i jak tu spiskowych teorii dziejów nie tworzyć.

    Klient wysłał sprzęt (na gwarancji) do serwisu z prośbą o informację o
    ewentualnych kosztach naprawy. A zatem usterka została uznana za nieobjętą
    gwarancją i gość zapłacił :) (no bo skoro pyta o koszt naprawy, to pewnie
    ma coś na sumieniu, a nie zawsze da się stwierdzić, czy dane uszkodzenie
    jest z winy użykownika, czy nie :) ).

    P.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1