eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawombank - nie moge wyplacic gowotki z bankomatu z ich winy (!) › Re: mbank - nie moge wyplacic gowotki z bankomatu z ich winy (!)
  • Data: 2007-04-26 16:05:15
    Temat: Re: mbank - nie moge wyplacic gowotki z bankomatu z ich winy (!)
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kubaz" <k...@t...WywalTo.pl> napisał w wiadomości
    news:f0nfqe$7q5$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > No sorry, jak bank nie umie napisac umowy zgodnej z wlasnymi wymaganiami
    > to nie moja wina, nigdzie nie ma informacji, ze powinienem dostac nowa
    > karte

    ja zeżresz przeterminowane ryby z puszki i się zatrujesz to nie możesz mieć
    pretensji to producenta że są zepsute.

    karta płatnicza nie jest konieczna do korzystania z konta bankowego, jest
    ułatwieniem. Na karcie jest jak wół napisane do kiedy jest ważna i warto
    przed terminem upomnieć sie o nową kartę. Jest to tak kompletnie oczywiste,
    że aż strach.