    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.soc.polityka
    Subject: Re: marsz opozycji [500% inflacyjnej normy ECB]
    Date: Mon, 05 Jun 2023 17:51:47 +0200
    <u5hjbm$mvp$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <u5hk0h$ks9$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <u5hq1j$r5i$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <u5iudm$fp8$1$pozboju@news.chmurka.net>
    <u5ivdr$ga1$1$Akarm@news.chmurka.net>
    <u5j0ic$h28$1$pozboju@news.chmurka.net>
    <u5k87b$bo9$1$Akarm@news.chmurka.net>
    <b...@g...com>
    <a...@w...eu>
    <b...@g...com>

    To już jest NTG na grupie pl.soc.prawo

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> pisze:
> [...]
    dostaną

    > Już raz się na newsach pytałem, kiedy to ostatnio "w eurozonie inflacja szalała",
    bo nie zauważyłem
    > od wprowadzenia euro.
    > I jeszcze jej ECB dorzucił? A drukują nadal?
    >
    > To może ECB drukarką tak rozszalał inflację?
    > [...]

    Inflacja EUR w krajach sąsiadujących z RP3 nie przekraczała 20%[B]?
    Inflacja w całej strefie EUR nie przekraczała w październiku i
    listopadzie 2022 10% [A]? To nie jest 500% "inflacyjnej normy" ECB?
    Jak to *dla ciebie* nie jest szalejąca inflacja to wystękaj wprost swój
    próg szalejącej inflacji który ocali "dobre imię" ECB".
    Może to w sporej części "wina Putina" że *aż tyle*, tyle że ECB swoją
    polityką wystawił EUR/UE na pozycje wrażliwą i inflacja już sprzed
    Putina została "zaledwie" wzmocniona. Putin miał w co się wstrzelić.

    PiS/Glapiński _całej_ winy tym z siebie nie ma szansy zrzucić, tyle że
    jak ktoś to kompletnie pomija to swoją wiarygodność u myślących
    nieprzekonanych jebie pokazowo już na samym starcie IMHO.
    Ciemny Naród twoją gadkę kupi?

    Tusk mógł mnie zyskać jako wyborcę PO jak potępiał inflacje+. Tyle że
    ten [polityk] ujebał to jak to on przeważnie jak opierdolił RPP za
    podniesienie stóp procentowych. Wstrzeliwał się w mających kredyty
    a dla mnie wyszedł na politycznego idiotę łapiącego dwie sroki za ogon
    na raz lejąc na swoją wiarygodność u tych co sklerozy nie mają.
    <parafraza> Tylko PO-Polska zasługuje na cud szybkiego zwalczenia
    inflacji realnie ujemnymi stopami procentowymi? </parafraza?

    [A] https://pl.tradingeconomics.com/euro-area/inflation-
    cpi
    [B] https://strefainwestorow.pl/strefa-global-market/wal
    uty/euro-inflacja-pazdziernik