    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: marsz opozycji
    Date: Sun, 4 Jun 2023 22:04:48 +0200
    <u5chkv$nru$1$RTomasik@news.chmurka.net> <u5cp97$36hmo$1@dont-email.me>
    <u5cq40$s3m$2$RTomasik@news.chmurka.net> <rLueM.9053$b4hc.643@fx07.ams1>
    <u5dukc$krh$3$RTomasik@news.chmurka.net>
    <baweM.120636$2ZY4.18614@fx12.ams1>
    <u5ekqc$fq$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <NAReM.44867$lwXb.20345@fx06.ams1>
    <u5hfrl$kuk$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <u5hgmk$ksa$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <u5hisp$mjc$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <u5hkp1$ks9$3$Shrek@news.chmurka.net>
    <u5ht8d$t0v$1$RTomasik@news.chmurka.net>

    > Ale to0 stanowił cały naród. Więc może zastanowić się, kto za to ponosi
    > winę, ze mamy głupie prawo?

    A co za znaczenie? Prawo jest prawo. Ty jesteś praworządny - powinieneś
    jebać esbeków. Ale ponieważ jesteś sierotą po komunie to esbecy są u
    ciebie wyżej w hierarchi niż "oszołomy" co przeciw takiem prawu protestują.

    > To daj przepis. Problemem był otolerowanie łamania prawa,m ale to osobna
    > sprawa.

    Ostateczne rozwiązanie kwestii żydowskiej, T4 czy jakoś tak, strzelanie
    z gradów w ukrainskie miasta, kara śmierci, polowanie na czarownice,
    eutanazja, uporczywa terapia ochuia w celu zdobycia danych naukowych czy
    co tam sobie jeszcze wymyślisz. Wszystko zgodnie z prawem (czasem
    ówczesnym).

    > Sądzisz, że ZHP było w owym czasie mniej upolitycznione?

    Oczywiście.

    > Sam znajdziesz
    > harcerzy maszerujących w pochodach pierwszomajowych, czy mam Ci poszukać?

    I uważasz, że pochód pierwszomajowy to to samo co prześladowanie i
    mordowanie obywateli? W sumie powinienem się domyślić.

    > Złodziei akurat tak. Zwalczali Przestępczość Gospodarczą przykładowo. Z
    > likwidacją SB zlikwidowano pion zwalczania przestępczości gospodarczej,
    > który zaczęto odtwarzać w połowie lat 90-tych.

    Czyli ty w sumie esbek jesteś?:P

    > W mojej ocenie nikt nikogo nie ścigał za słuchanie, tylko za działalność
    > sprzeczną z ówczesnym prawem.

    A zakazane było...?

    > Kolejny raz wymyślasz jakąś bzdurę, a potem ofiarnie z nią walczysz.

    "ja nie napisałem tego co wam napisałem";)

    Wiatek - bierz go:P
    > Choćby w najważniejszej sprawie - przykładowo - nie należy wybijać szyb
    > w sklepach. Właściciele sklepów chcieli by, by im pokryto straty. Czemu
    > oni mają ponosić straty z tego powodu, ze Tobie się nie podoba linia
    > polityczna obecnie rządzącej partii?

    Ale czemu postulujesz, że odpowiadać powinien ten co akurat był obok i
    tylko tego udało się wam złapać?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!