  • Data: 2023-06-03 01:16:39
    Temat: Re: marsz opozycji
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2023-06-02, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > A jak teraz prześladują Cię obowiązkiem zapłacenia podatku, to
    > zakładasz, że kiedyś będziemy urzędnikom skarbowym podbierać emerytury?
    > Straż Gminna prześladuje obywateli za palenie śmieci w piecach oraz
    > wylewania ścieków do potoku.

    Ja to się zastanawiam czy ta cała lex-Tusk to nie jest jakaś głębsza
    zagrywka strategiczna, nie tyle mająca uwalić Tuska co zmobilizować pis
    co by się bardziej starali wygrać te wybory. Trudno sobie wyobrazić, aby
    za jej uchwalenie ktoś po zmianie rządów nie odpowiedział. Biorąc pod
    uwagę dorobek głównych niszczycieli, tych da się pewnie skazać w oparciu
    o pierdylion wcześniejszych przekrętów, ale tu mamy całe ugrupowanie
    parlamentarne głosujące w sprawie takiego przepisu, że nie sposób
    powiedziedzieć "nie wiedziała/em co to oznacza".

    A wracając do sb, jakby ówczesny parlament uchwalił, że wolno strzelać
    do Cyganów, i część by strzelała, to też nie miałbyś problemu z takimi
    funkcjonariuszami? Istnieje kwestia możliwości oceny danego czynu.
    Większość osób nie ma problemu z oceną czy jest coś złe, zbrodnicze,
    antyspołeczne, nawet jeśli jest formalnie oparte o jakiś-tam przepis.
    Podobnie, trudno będzie argumentować, że np. prawnik nie zdawał sobie
    sprawy co to jest lex-Tusk.

    --
    Marcin