  • 11. Data: 2005-12-03 11:02:46
    Temat: Re: mandaty kredytowe PKP....:(((
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

    > wielki ambaras robicie i
    > niestworzone rzeczy o lekcewazeniu innych wymyslacie zamiast jej pomoc.

    Przeczytaj dokładnie jej następny post. Pierwsze zdanie to wyzywanie od
    "mądrali", i do tego w niezbyt żartobliwej tonacji... Nie dziw się więc, że
    ludzie się wkurzyli.

    > ze lekcewazy innych i ze nie zasluguje na uprzejma, merytoryczna
    odpowiedz.

    Trudno udzielić merytorycznej odpowiedzi komuś, kto mazywa Cię mądralą...

  • 12. Data: 2005-12-03 13:31:39
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    poncheck wrote:

    > Słuchaj mądralo, najpierw naucz się liczyć

    mnie tez wyszlo cztery? Zle mi wyszlo? Tez mam sie uczyc liczyc? :>

    --
    W kraju rzadzonym przez duzych zlodziei mali złodzieje tylko
    dostosowują się do reguł ....................... http://tiny.pl/xxfl

  • 13. Data: 2005-12-03 14:09:52
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "mariposa doux" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > mnie tez wyszlo cztery? Zle mi wyszlo? Tez mam sie uczyc liczyc? :>

    Chyba tak, bo to wyższa matematyka. :P
    Mi też wyszło 4, ale nikomu nie mów. :)

  • 14. Data: 2005-12-03 18:16:29
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sat, 3 Dec 2005 07:51:07 +0000 (UTC),
    poncheck <p...@o...pl> screamed:
    > Słuchaj mądralo, najpierw naucz się liczyć a później zastanów się poważnie czy
    > potrafisz przestrzegać zasad i przypadkiem Ty nie lekceważysz innych. Być może
    > korzystaz z tej strony częściej ode mnie(to mój pierwszy post tutaj), ale parę
    lekcji
    > przydałoby Ci się jeszcze:). Pozdrawiam.

    Wykaż, który z czterech poniższych nie jest Twój, albo zainwestuj
    w kalkulator.

    <dmreh3$p1a$1@opal.futuro.pl>
    <dmreqc$p71$1@opal.futuro.pl>
    <dmrf10$p87$1@opal.futuro.pl>
    <dmrf3o$p8p$1@opal.futuro.pl>

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:219B ]
    [ 19:15:56 user up 10814 days, 7:10, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Never violate the Prime Directory! /