    From: akala <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: mandat za szybkosc
    Date: Tue, 9 Jan 2007 16:37:22 +0100

    Dnia Tue, 9 Jan 2007 16:16:33 +0100, Nostradamus napisał(a):

    > Użytkownik "akala" <a...@a...com> napisał w wiadomości

    > Ale wykroczenie zarejestrowane na fotce nadal jest wykroczeniem.

    Ja tego nie kwestionuję ,czy ktoś przekroczył dopuszczalna prędkość czy nie
    ,to ,że załapałeś kogo na kradzieży wcale nie upoważnia Ciebie do
    wymierzania kary złodziejowi ani też wnoszenia aktu oskarżenia do sądu ile
    ustawa na to nie zezwala.
    Pproblem straży miejskich i fotoradarów jest o wiele bardzie poważny niż
    samo karanie mandatami. Często te urządzenia stanowiły prywatną własność
    różnych " przedsiębiorców" ,którzy czerpią z nakładanych mandatów spore
    zyski. Pozostaje ponadto problem dostępu do danych osobowych ukaranych i
    sprawdzanych kierowców oraz gromadzenie tych danych. Wcześnie czy później
    wynikną z tego problemy.
    akala