    From: "Kania" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: mandat za jazde bez waznego biletu
    Date: Fri, 16 Apr 2004 09:06:27 +0200
    Sender: k...@p...onet.pl@195.150.162.92

    news:c5n3se$noc$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > A to juz Twój problem. To ze odmowilas przyjecia nie oznacza ze nie zostal
    > on na Ciebie nalozony - w przeciwnym razie wszyscy by odmawiali i jezdzili
    > sobie bezkarnie na gape.

    W momencie kiedy odmawiam, kwestionuje jego zasadnosc. ZTM powinien przyslac
    mi swoja decyzje (mandat) wraz z uzasadnieniem listem poleconym za zwrotnym
    potwierdzeniem odbioru.

    TYLKO w ten sposob, przed sadem moga udowodnic, ze to mnie zlapali i to mnie
    wystawili ten mandat. Bo ja np moge udowodnic, ze w styczniu (miesiac przed
    zdarzeniem) zostalam okradziona z dokumentow. Ktos mogl poslugiwac sie moim
    dowodem osobistym (mam plastikowy, a tam zdjecie jest malo wyrazne)...

    > Jakbys przyjela to tam by wszystko bylo napisane. A poza tym
    > www.ztm.waw.pl - przyjemnej lektury.

    Widzisz, ja nie mam obowiazku przyjac. Zwlaszcza jesli sie nie zgadzam z
    mandatem. Nie mam rowniez obowiazku byc jasnowidzem i wiedziec, jak ZTM
    rozpatrzyl moje watpliwosci.

    > Hehehe uwierz mi, spłynęło to po nim....

    Oj nie... Jak facet nabiera krwistoczerwonego koloru na twarzy, to chyba
    jednak o czyms znaczy. Zwlaszcza, ze ja bylam bardzo grzeczna, a on z deka
    gburowaty.

    Kania