    From: "Wojtek Dendys" <i...@s...incognito.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: mandat, pieszo na czerwonym świetle
    Date: Sun, 19 Oct 2003 13:39:03 +0200

    > Dlatego że zareagowali na twoje wykroczenie?? Płacę podatki za to aby
    > reagowali.

    nie! dlatego, że zareagowali nie myśląc, kara powinna być adekwatna do
    popełnionego czynu. A ja byłem zupełnie trzeźwym, porządnym kolesiem, który
    rozejżał się, zobaczył, że nic nie jedzie i olał coś co jest stworzone dla
    bezpieczeństwa ludzi, ale trzeba zachować zdrowy rozsądek. Do cholery
    przecież bardzo często sygnalizację się wyłancza w godzinach nocnych.
    Dlaczego?! Bo wtedy nie ma tylu samochodów i stanie na czerwonym traci sens!

    > Czyli wniosek jest taki że zbyt niski mandat otrzymałeś.Nie odniósł
    skutku.
    > Ale próbuj dalej, w końcu coś cię rozjedzie;)

    Bardzo śmieszne Leszku, hahaha padam ze śmiechu. Chciałbym widzieć jak
    idziesz sobie w nocy, patrzysz "o czerwone światełko, uliczka 3 metry
    szerokości, nic nie jedzie, musze stanąć takie są przepisy, poczekam te 5
    minut! Je nie łamię prawa! A w szkole mówią na mnie laluś :_(" Ja też płacę
    podatki i chciałbym, żeby strażnik zjawił się wtedy kiedy dres grozi mi, że
    mnie pobije. Niestety dziwnym zbiegiem okoliczności spotykam ich jak ktoś
    źle zaparkuje, albo jak kolega wyrzuca peta pod nogi (20 zł mandatu) -
    czysty idiotyzm. Spisanie z upomnieniem byłoby, moim zdaniem, dużo
    sensowniejsze, nie mogą wszystkich traktować jak debili, bo to tylko wzmaga
    agresję i poczucie niesprawiedliwości. Czy ważną bronią takiego strażnika
    nie powinno być to, żeby ludzie ich szanowali?? Jak mogę szanować człowieka
    który każe płacić studentowi bez nadmiaru kasy za coś tak idiotycznego jak
    przejście na czerwonym w miejcu bez samochodów nawet w dzień, a przypominam
    było przed 23 w nocy! Prawo, prawem - ale nic nie zastąpi zdrowego rozsądku
    i odrobiny wyobraźni!

    Pozdrawiam,
    Wojtek Dendys