  • Data: 2012-12-28 22:22:23
    Temat: Re: mandat od SM a sprzedane auto
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    MrNoName wrote:

    > No wlasnie umowe ojciec gdzies zagubił.

    A wie chociaz komu sprzedal? Cos wiecej niz "takiemu gosciowi w
    zielonej kurtce".

    > Pamieta ze w PZU zgłaszal
    > sprzedaz wiec pewnie tam maja kopie umowy sprzedazy i wypowiedzenie oc.
    Pewnie maja. W razie czego bedzie mozna wyciagnac.

    > A nie wiadomo kto kierowal bo moze auto zostalo ponownie sprzedane.

    Nie ma wiedziec kto kierowal, ma wiedziec komu i kiedy sprzedal.

    > Nie wiem co jest na mandacie bo nie widzialem tego.

    to zobacz jakie masz tam opcje do wyboru.

    > Czy sprzedaz auta trzeba zglaszac w wydziale komunikacji ?

    trzeba, przynajmniej trzeba bylo jakis czas temu.
    Nie interesowalem sie zmianami.

    > moim zdaniem powinien odeslac pismo ze nie jest wlascicielem i kopie
    > umowy (o ile zdobedzie).

    lub zwykle oświadczenie, ze auto sprzedal i kiedy i komu.

    > Jesli nie ma umowy to lipa i pewnie przyjdzie
    > mu placici mandat

    najglupsza rzecz na swiecie.

    > Ale znajac jego to nic nie zrobi. Jakie moga byc konsekwencje ?

    dwie wersje.
    a) straz oleje bo jak nie chce dobrowolnie zapłacić to dla miasta zysk
    bedzie zerowy wiec szkoda dlugopisu na zyski dla skarbu panstwa zamiast
    gminy.

    b) straz nie oleje, wiec potem pojdzie na policje, polcja przysle to
    samo, potem przysle mandat za niewskazanie kierujacego, potem przysle ze
    kieruje sprawe do sadu, potem przyjdzie wyrok z sadu, potem przyjdzie
    pismo od komornika, ze prosi o wplacenie kwoty z wyroku sądu plus 300 zl
    "za znaczek pocztowy", potem przyjdzie zawiadomienie z zakladu pracy lub
    ZUS ze komornik zajął pensje/emeryture.