    From: n...@t...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: mandat a dowód tozsamosci
    Date: 28 Jun 2006 14:06:35 -0700

    Dziękuję za rzeczową odpowiedź, natomiast moralizatorstwo może
    przełożymy na kiedy indziej? Zwłaszcza że widzę że zna Pan
    sytuację, i jakoś zachowanie kanara uznał Pan za coś całkowicie
    normalnego.

    Ale to dobrze wiedzieć że w tym kraju jestem pieskiem któremu nie
    wolno szczeknąć bo "góra" skróci łańcuch - z każdym takim
    doinformowaniem utwierdzam się w przekonaniu że ten kraj to nie na
    moje nerwy.

    Bo ja pierdnę w miejscu publicznym - od razu radiowozy, spisywanie...
    ale nikt się nie przejmuje tym, że np jadąc pociągiem w zimie pkp
    nie raczy włączyć ogrzewania i mam padaczkę przez godzinę po
    wyjściu, że gdy ochlapie mnie samochód to słyszę "panie, daj pan
    sobie spokój", albo gdy pan policjant po zatrzymaniu mnie za coś
    mało waznego, zamiast "dzieńdobry" daje mi z całej siły w mordę
    że przez 15 minut nie czuję prawej strony twarzy (po czym na
    komendzie słyszę to samo "panie, daj pan sobie spokój") to jest ok?

    Ale najbardziej interesuje mnie, czy wszystkie osoby tak cięte na
    jadących z różnych powodów bez biletu, nigdy nie przesżły przez
    jezdnię na czerwonym świetle, nigdy nie przekroczyły dozwolonej
    prędkości prowadząc samochód, nigdy nie ściągały na
    sprawdzianie/kolokwium/egzaminie?? Nie miały do czynienia z alkoholem
    i papierosami przed ukończeniem 18 roku życia? W mikołaja już nie
    wierzę, i w to też nie bardzo, ale jeśli się mylę to proszę mnie
    poprawić, Benedykt XVI na pewno chętnie dokona kilku beatyfikacji.

    Najserdeczniej jak potrafię - pozdrawiam