  • Data: 2006-07-01 13:58:22
    Temat: [OT] Re: mandat a dowód tozsamosci
    Od: "Tiger" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bo ja pierdnę w miejscu publicznym - od razu radiowozy, spisywanie...

    Dzis rano wracalem sobie spokojnie z parapetowki u kumpla. W drodze do
    autobusu zatrzymal mnie patrol i po ustaleniu, ze mam dokumenty i po prostu
    wracam do domu z parapetowki - zaproszono mnie do samochodu celem
    sprawdzenia, czy nie jestem poszukiwany albo cos. Niestety... miewam
    problemy z zoladkiem i w chwili "rozluznienia" porannego, zmeczonym bedac i
    przysypiajac prawie, nieswiadomie puscilem cichego, acz zabojczego baka.
    Takiego z gatunku "ninja - nie wiesz, ze nadchodzi, dopoki nie schwyci Cie
    za gardlo". Jakos nie tylko, ze nie mialem z tego tytulu nieprzyjemnosci, to
    jeszcze szybko oddano mi dokumenty i podziekowano za pobyt w radiowozie ;-)

    Moral jest taki... Mialem jakis czas temu w swoim zyciu okres lekkiej
    paranoi, zwiazanej z okresem dojrzewania do zycia w spoleczenstwie. A teraz
    dochodze do wniosku, ze pierdzacy z usmiechem obywatel jest lepiej
    traktowany od pierdzacego z ogniem w oczach buntownika. I wiesz co? Sprawdza

    Pozdrawiam,

    Tiger