    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: mam problem z wku
    Date: Tue, 07 Oct 2008 23:31:11 -0500

    r...@o...pl wrote:
    > Odmówiłem wku pójscia do woja
    > teraz mam wyrok nakazujnacu 8 miesięcy ograniczenia wolności i 20godz
    > pzac nieodplatnych probblem w tym że nie pracuje w Polsce a zeby
    > bylo śmiesznie to za 14 dni kończe 28 lat

    pare wnioskow

    1. Gratulucje. W sumie calkiem niewielkim kosztem wymigales.
    2. 28 lat juz nie jest granica, wiec nic by ci to nie dalo
    3. Wyglada na to, ze przez 8 miesiecy raczej bedziesz siedzial w Polsce,
    bo nie sadze, ze ci sedzia poszedl na reke i wyznaczyl zagranice jako
    miejsce odbywania ograniczenia wolnosci.
    4. Bierz adwokata niech pisze do sadu, moze ci sie uda cos zmienic.
    5. Jestes najwiekszym frajerem jakiego widzialem, bo osoby mieszkajace
    stale za granica nie sa brane do wojska. Skoro pracujesz za granica, to
    chyba nie bylo problemem wykazanie, ze sie tam mieszka. No chyba, ze
    postawiles sie dla zasady.